søndag 11. desember 2011

Ugler og gamle kasser


Det har allerede blitt den tredje søndagen i advent, og alle hjerter gleder seg mer enn noen gang. 
Dagen har gått med til julegavehandling og en hyggelig middag med mamma og pappa. 
Mamma hadde med en finfin ting til meg i dag, noe som jeg har ønsket meg en stund, men som har blitt nokså vrient å få tak i. Disse har blitt så populære, og om du er heldig og kommer over en, så koster den helt sikkert en haug. Tro det eller ei...Gamle kasser er ikke lenger hva de en gang var, nå er de blitt en del av interiøret...


Denne skal først gjøre susen som juletrefot, og etter det, skal den nok gjøre nytte for seg som noe annet spennende. 




Legg merke til den lille linselusa øverst til venstre, han snuste seg fra ende til annen, fra øverst til nederst.Det var nok mye festlig lukter på denne. Ikke godt å si hvor den har levd sitt tidligere liv, potetkasse på en bondegård, kanskje?




Om det er noen der ute som har en kasse eller to som støver ned på låven, så ikke vær beskjedene med å si ifra. Jeg tar imot med takk. Disse kan brukes til de meste, og jeg trenger et nytt nattbord...Sett den på høykant, og vips! Et finfint nattbord, med plass til bøker og blader. 


Ønsker dere ellers en riktig fin søndagskveld.


Foto: Ulla

1 kommentar:

  1. kul kasse!sku ønsk æ hadde nok sånne t å ha ei heil lpsamling i,men da hadde d iallefall blitt dyrt... forresten, du e jo blitt en racer på photoshopgreier, bloggen ser knall ut :)

    SvarSlett

Takk for at du la igjen en kommentar. Det setter jeg veldig pris på. *Smil*