søndag 25. desember 2011

Julekvelden

 Da var den mest populære dagen i desember over for denne gang, og det ble jul i år også. Maten ble klar, riskremen like så og alle tilstedeværende hadde oppført seg pent gjennom årets løp, slik at det vanket en pakke eller fem under treet. 

I år var jeg sammen med mamma og pappa hos min mellomste søster, som sammen med familien sin hadde gjort det riktig så fint med hjemmelagde blomsteroppsatser og diverse annen julepynting. 


Bare så dumt at jeg ikke husket å ta vekk pepperbøssa før jeg skulle ta bilde...Umulig å huske på alt, selv på julaften.

Det var ihvertfall en vellykket kveld, og alle var fornøyde da nattens timer senket seg over Grefsen.

For min del blir det en julaften del to imorgen, da det er en tredje søster i familien også. Så da blir det togtur til Blaker for enda mer pinnekjøtt og gaver. Egentlig ikke så dumt det...

Ønsker deg som titter innom en fortsatt god jul. 


Foto: Ulla


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du la igjen en kommentar. Det setter jeg veldig pris på. *Smil*