søndag 11. desember 2011

Om meg og bloggen min


Det hele begynte i sommer, jeg hadde egentlig ingen planer om å begynne å skrive blogg.
Ettersom jeg kom mer og mer igang, har det den siste tiden blitt mer og mer av det, og jeg synes det er riktig så hyggelig.


Jeg har rukket å bli 31 år, bor sammen med katten min et sted i Oslo og har nokså nylig fått meg en finfin kjæreste. Av yrke er jeg utdannet lærer, og jobber på en skole ikke langt fra der jeg bor.


Ellers i livet er jeg veldig opptatt av musikk, bøker, hekling og i det siste har jeg fått øynene opp for fotografering. Jeg liker godt å tusle rundt på loppemarked og er stor tilhenger av bruktbutikker og vintageklær. 


Musikken har fulgt meg fra jeg var liten jente, først piano og etterhvert gitar. Jeg har lagt drømmen om å bli gitarhelt på hylla, men jeg klimprer nå litt fremdeles. Det går mest i Neil Young og Bob Dylan. Alt det andre blir for avansert. 
Jeg har alltid en bok for hånden, og om jeg hadde kunnet, hadde jeg nok lest hele dagen lang.


Bloggen ble døpt "Helt hekla" i den tro at det ble mest om hekling. Foreløpig er det mer om alt annet,så det kommer ikke bare til å være om hekling. 


Jeg kommer til å ha faste innlegg mandag, onsdag og fredag. Mest sannsynlig blir det nok oftere...


Bloggen min skal være et avbrekk fra hverdagen, og en hyggelig syssel. Derfor kommer du neppe til å lese om dårlige arbeidsdager, triste dager eller om folk som irritere meg.Ei heller om politiske meninger.Da blir hele poenget borte. Jeg skal skrive om ting jeg liker og som gjør meg glad. Derfor kommer det til å være om hekling, gode ideér, fine ting, musikk, bøker osv. Rett og slett en salig blanding av hummer og kanari. 













Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du la igjen en kommentar. Det setter jeg veldig pris på. *Smil*