søndag 4. desember 2011

Adventsnisse...?

Idag ble jeg bare et stort spørsmålstegn da jeg skulle ut med søpla...



Finnes det noe som heter adventsnisse? Dere kan tro jeg ble nokså overrasket da jeg fant en pose utenfor døra mi idag. Jeg aner ikke hvem som har satt den der, men det må være en liten nisse som kjenner meg nokså godt...Der var det nemlig en bok og en juleblomst! Og hvor passende var det ikke med ei ny bok i serien om Harry Hole når jeg nettopp hadde lest ut Snømannen...Hmmm, Jeg undrer og lurer på hvordan dette har havnet her hos meg idag. Noe forslag? 


Takk ihvertfall, til den det nå måtte være der ute...

**********

Ellers har det rukket å bli andre søndag i advent, og det skal tennes to lys. Jeg glemte å finne fram adventsstaken forrige helg, så det ble tent både første og andre lys idag. Tenk..jeg som gleder meg så mye til jul, men glemmer å ta frem det som skal "korte" ned ventetiden. Nå er det ihvertfall på plass sammen med med min oldemors nisselykt fra de glade 50-årene. 




I tillegg har jeg satt fram bittelitt mer julepynt, en litt mer moderne sak som jeg fant på Nille. En søt liten snømann på snowboard.


Ha fortsatt en god søndagskveld og titt gjerne innom igjen snart! 

**********

Foto: Ulla

3 kommentarer:

  1. Tjena Ulla..... Er det ikke morsomt å bli overrasket av den slags da??

    Anbefaler du forresten anskaffelse av katt??? Er din en innekatt, eller kjenner den frisk luft og gress under potene???

    SvarSlett
  2. Jo, det var veldig stas!

    Katt er supert. Oscar er innekatt foreløpig. Så får jeg se om han blir mer utekatt om/når jeg beveger meg til litt mer landlige omgivelser.

    SvarSlett
  3. oi,kor arti! æ hadde spekulert mæ ihjæl!du bynn å få d riktig så julefint åsså :)ser absolutt ikkje sånn ut her ennu...

    SvarSlett

Takk for at du la igjen en kommentar. Det setter jeg veldig pris på. *Smil*