lørdag 10. desember 2011

Pimp my wall og litt sånt...

Det var på tide å komme seg ned i boden for å hente frem gamle minner og andre bortgjemte saker. Etter flyttingen i fjor sommer, er det mye som ikke har sett dagens lys siden det ble pakket ned i juni 2010.Jeg kom jo fort på hvorfor bildene har blitt liggende i kassene...Innerst i hjørnet, nederst, under to gitarer, tre stappfulle pappkasser, en diger ryggsekk, tre poser med puter(!!) og div annet rot, fant jeg omsider det jeg lette etter. 
Jeg har nemlig mange polaroidfotografier fra da jeg var liten, og de ville jeg ha frem og opp på veggen. Så nå kan jeg titte på meg og den koselige familien min hver dag, før jeg tusler ut av døren. 
Selv syns jeg at veggen ble riktig så fin...Mye bilder av meg selv da, men...


En annen som ikke har sett lyset på aldri så lenge, er mitt rosa reinsdyrhode som jeg på død og liv skulle ha for noen år siden. Og hvorfor ikke;jeg slang i en spiker og hengte den opp. Om den gjør noen nytte for seg..? Nei, ikke annet enn at den pynter opp tilværelsen. Og om det ikke skulle være nok med et reisdyr, jeg fant sannelig enda et...Den får ofte gjennomgå av Oscar, vel og merke. Men siden det snart er jul, kan den får komme frem den også.

Og jeg fant enda mer...Noe som jeg virkelig ikke kan fatte at jeg har lagt ned i en pappeske i en kjellerbod.Dette har jeg jo alltid brukt for, og de tar ikke opp mye plass.
Jeg fikk disse to av fine Tove da vi jobbet sammen, og vi har like dilla på det begge to...


Nemlig fine skrivebøker...
Jeg har nokså mange, da det er noe jeg alltid kjøper når jeg er på en eller annen ferie, men disse to er nok de aller fineste. Og det beste er, det er bare blanke ark i begge to...

Foto: Ulla




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du la igjen en kommentar. Det setter jeg veldig pris på. *Smil*