mandag 21. november 2011

Nådeløs mandag

...Jeg får ikke sagt det bedre enn dette;

Pinned Image

Noe hadde gått riktig galt med alarmen min, så det var ingen som vekket meg 06.15 denne mandags morgenen. Flaks at jeg våknet av meg selv 06.48, og lurte litt på hva det var som skjedde...og etter noen lange sekunder, skjønte jeg at jeg har forsovet meg. Rakk undervisningen, men trøste og bære for et sjokk for kroppen. 
Men én ting tok jeg meg tid til: KAFFE!!

Så ha dette i bakhodet (særlig når du forsover deg):Coffe is always a good idea (especially on a monday morning).

Avslutningsvis legger jeg inn en liten ønskeliste til nissen.Dette er hva jeg kunne tenke meg mye mer av, og MYE mer tid til i hverdagen fremover.

Pinned Image


Fine ord funnet på pinterest

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du la igjen en kommentar. Det setter jeg veldig pris på. *Smil*