søndag 27. november 2011

Lys i mørket


Selv om vi fremdeles skriver november,  høststormen uler og snøen uteblir, er det omsider første søndag i advent. Da er det på sin plass med å henge opp julestjernen.Og i ventetiden er det lilla som gjelder, så da brennes lilla lys.


Selv om det ikke er før neste helg det skal være juleverksted, har jeg startet litt i det små. Jeg har laget min første 
Rudolf rein, noe som var litt mer knotete enn det ser ut til. 
Mest pga pirkete klipping. Men etter noen lapper til, regner jeg med at det skal gå som smurt.. Årets julekort er også under produksjon. 

 

Og siden snøen uteblir, får jeg lage mine egne snøkrystaller. Disse skal på juletreet mitt. Men det kommer ikke opp på en stund enda...

 

Og det er klart det tar på for små firbente når det er mye julestyr. Så da er det klart det er lov å ta seg en aldri så liten lur sammen med de nye juleputene til matmor.




2 kommentarer:

  1. Ulla,kor koselig du har d :) åsså så masse fint som du laga!!!

    SvarSlett
  2. Takk, takk :) Det lages mye rart her om dagen nå som jeg er syk..Noe må man jo finne på.

    SvarSlett

Takk for at du la igjen en kommentar. Det setter jeg veldig pris på. *Smil*