søndag 13. januar 2013

Prøver igjen...

Begynner å bli, om ikke år, i
ihvertfall måneder siden sist jeg var innom her. 
Prøver på nytt og ser hvordan det går denne gang. 

Mye har skjedd siden sist. Jeg har solgt leiligheten min, blitt samboer og er tilbake på Tøyen. 
Og om ikke det var nok, jeg har også forlovet meg. Så det har skjedd en del ting i løpet av 2012. Og det er jo helt klart veldig stas!

MEN! Jeg har ikke sluttet med heklingen, så det kommer nok til å dukke opp en ting eller to her fremover. 
Jeg kommer også til å legge ut litt annet pjusk og pjatt. Ikke fordi det er så veldig interessant, men det er moro! 

Hyggelig om dere titter innom, både følgere og ikke følgere.






Dette er noe av fjorårets hekling, det går mye i Granny squares og det har blitt en del nye tepper i heimen. Noe som passer utmerket nå når gradestokken har krøpet ned til minus 17 grader...

Ønsker alle en fin søndag videre, selv skal jeg snart av gårde å se Hobbiten Gledes!!

Bildene er tatt av meg og er å finne på Instagram.







                                   




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du la igjen en kommentar. Det setter jeg veldig pris på. *Smil*