mandag 4. juni 2012

...juni alt, ja!?



Hoppsann!Vi skriver juni allerede og tiden flyr av gårde. Lenge siden jeg i det hele tatt har vært innom min egen blogg, så da er det vel på tide å kjøre på litt igjen.

Sommeren er jo her (??),og ferien nærmer seg med store museskritt.


Blomster og trær har blomstret, men varmen som så vidt slo til for noen uker siden er ikke å finne igjen. 
Parklivet uteblir enn så lenge, og det er mer fristende å sitte inne under et pledd...!Nesten ihvertfall.


Heklenåla har vært litt mindre aktiv siste tiden, men allikevel er det til stadighet nye prosjekter på gang, i tillegg til at det renner inn med nye heklebøker...


Fremover blir det nok litt mer fokus på å ta bilder, og jeg har store planer om å anskaffe meg et nytt kamera. Så det vil tiden vise. 


Dessuten har Oscar og jeg flyttet litt på oss siden sist, og har drømmehagen, Botanisk hage som nærmeste nabo.Så da blir det mye trær og blomster! 






Så da er det bare å vente på at sommeren skal slå til for fullt, og nye bilder dukker plutselig opp her på Helt Hekla.


Ha en trivelig aften.

Foto: Pinterest og Ulla

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du la igjen en kommentar. Det setter jeg veldig pris på. *Smil*