søndag 4. mars 2012

Fargeklatter i heimen



Selv om jeg stadig er på jakt etter ting som kan relateres til de glade 50, 60-og 70 årene, har jeg en klar favoritt fra moderne tid. Danske Rice har fantastisk mye fine ting, og man kan ikke bli annet en glad når man drikker kaffe fra en av de fargeglade koppene. 

Butikken Ting som ligger i Oslo, har masse produkter fra Rice, og da jeg var på handletur i går, plukket jeg med meg en ny bolle og noen skjeer. Bollen ble selvsagt satt frem på bordet da jeg hadde middagsgjest. Perfekt til guacamole, som er nesten det beste jeg vet om! 


Nå som påsken nærmer seg med små stormskritt, har jeg funnet noen flere fine ting som jeg skal finne veien hit til meg.

Melaminbolle med høne  


med tilhørende kopp



Videre utover i uka kommer det til å komme mer RICE her på Helt Hekla, så det er bare å følge med. Jeg har så meget mer å vise frem. 

Ha en fortreffelig søndag videre. 

Noen av bildene er hentet fra Mitt rom og Rice/Facebook.

Resten av bildene er tatt av undertegnede.




1 kommentar:

  1. Rice er bare best!
    Til denne dag fortsatt min favorittkopp til latte :)

    SvarSlett

Takk for at du la igjen en kommentar. Det setter jeg veldig pris på. *Smil*