tirsdag 3. januar 2012

Godt nytt osv...




Etter en finfin juleferie med så mye og mangt, har hverdagen hentet meg inn igjen. Jeg avsluttet 2011 med den tiende tatoveringen, og må vel si meg rimelig fornøyd.Men man gir seg vel neppe med det første...Like greit å kjøre på når man først er i gang...Hihihi(mors beste datter).


Uansett, det er på tide å ta frem heklenålene litt igjen. Har ikke vært superivrig de siste ukene, men fikk selvfølgelig masse nytt garn til jul, så da må jeg vel komme igang. Min finfine niese, Tuva, hadde funnet masse små søte ullgarn.
Hun mener jeg skal hekle små skilpadder...


Og lille kattefjatte Oscetosk har hatt en svært strevsom jul, stakkar, med mye kos og oppmerksomhet...Så da er det klart det må hviles ut.

Godt nytt år og god kveld til deg som titter innom.


Foto: Ulla








2 kommentarer:

Takk for at du la igjen en kommentar. Det setter jeg veldig pris på. *Smil*